!!!بيا تو پشيمون نمي شي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : hamidreza
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 23:21 ::  نويسنده : hamidreza
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : hamidreza
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : hamidreza

یار زیبا از BMW ConnectedDrive Concept 2011


BMW ConnectedDrive Concept  عکس های بسیار زیبا از BMW ConnectedDrive Concept 2011



ادامه مطلب ...

Fajr PixDooni.Com عکس های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 1389   29

 

 

ژیلا صادقی یکی از مجری‌های تلویزیون که او را با اجرای برنامه «خانه فیروزه‌ای» در شبکه سوم می‌شناسیم، ‌روی سن سالن اصلی برج میلاد رفت تا مراسم اختتامیه جشنواره بیست و نهم را به‌تنهایی اجرا ‌کند‎. ‎ پیش از این قرار بود محمد سلوکی هم در کنار وی مجری مراسم باشد اما در دقیقه ۹۰ سلوکی از اجرای برنامه کنار گذاشته شد‎.‎

تا آخرین لحظات بسته شدن صفحات روزنامه، شنیده‌ها حکایت از این داشت که «جرم» مسعود کیمیایی بهترین فیلم جشنواره است و اصغر فرهادی که اکنون هزاران کیلومتر دورتر برای شکار خرس طلایی برلیناله به آلمان رفته، ۲ سیمرغ بلورین مهم بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را دریافت کرده است.

جایزه ویژه هیات‌داوران نیز به داریوش مهرجویی برای «آسمان محبوب» رسید. مهدی هاشمی برای بازی در ۲ فیلم «آقایوسف» و «آلزایمر» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و علی مصفا برای بازی در فیلم «آسمان محبوب»، از این بخش دیپلم افتخار گرفت. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن هم به ویشکا آسایش برای فیلم «ورود آقایان ممنوع» رسید.

حامد بهداد سیمرغ نقش مکمل مرد را برای «جرم» گرفت و مهناز افشار سیمرغ نقش مکمل زن را برای «سعادت‌آباد» دریافت کرد؛ ضمن اینکه ساره بیات برای بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» از این بخش دیپلم افتخار گرفت. سیمرغ بهترین فیلمبرداری به محمود کلاری برای فیلم «جدایی نادر از سیمین» رسید و چهره‌پردازی فیلم «فرزند صبح» با اجرای سعید ملکان، سیمرغ این بخش را گرفت.

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی را کارن همایونفر برای «جرم» دریافت کرد. از سوی دیگر در بخش نگاه نو که ویژه فیلم اولی‌هاست، حمید فرخ نژاد برای ساخت فیلم «سفر سرخ» ۲ جایزه اصلی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را گرفت. همچنین پژمان بازغی برای بازی در فیلم «مرگ کسب و کار من است» و غزل شاکری برای بازی در فیلم «آینه‌های روبه‌رو» دیپلم افتخار گرفتند.

Fajr PixDooni.Com 02 عکس های اختتامیه جشنواره فیلم فجر 1389   29



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : hamidreza

اگر نگاهی به اطرافمان بیندازیم، انبوهی از وسایل برقی را خواهیم دید. امروزه زندگی بدون وسایل الکتربکی غیر ممکن شده است. پس برای استقلال و همگامی با رشد جهانی نیازمند متخصصانی هستیم که با اندوختن توشه علمی به کسب تکنولوژیهای جدید اقدام کنند. با نگاهی اجمالی به صنعت در می یابیم که در ابتدا (از رنسانس با قرن بیستم) تمام ابزارها و صنایع، مکانیکی بوده اند و مهندسی عموماً به طراحی و ساخت این وسایل مکانیکی اطلاق می شد، اما با به کارگیری الکتریسیته در صنایع، از حجم ابزارها و دستگاهها کاسته شد و صنایع پیچیده تر گردید. رشته برق در آغاز با مکانیک همراه بود و الکترو مکانیک خوانده می شد، اما با رشد و پیشرفت چشمگیر این رشته، رشته برق راه خود را از مکانیک جدا کرد و به عنوان یک رشته مستقل مطرح گردید. با توجه به وسعت صنعت برق و پیشرفت زیاد آن، این رشته خود به چند گرایش تقسیم شده است. به دلیل استقبال بی نظیر از این رشته در ۳۰ سال اخیر، برجسته ترین استعدادها به این رشته جذب شده اند. این به نوبه خود باعث ارتقای سطح علمی و پژوهشی و اعتبار روز افزون دانشگاه های ایران در جهان شده است.
هم اکنون، دانشکده های برق کشور به لحاظ کادر علمی و امکانات، در حدی قابل مقایسه با دانشگاه های معتبر دنیا هستند. کامپیوتر به عنوان یک وسیله الکتریکی، از مصنوعات و تولیدات رشته برق است. در گذشته، مسایل مربوط به کامپیوتر در رشته برق مطرح می گردید، اما با گسترش روز افزون آن، اینک از رشته برق جدا شده است و به عنوان یک رشته مستقل مطرح گشته است. با این حال، دانشگاه هایی هنوز این دو را یک رشته حساب می کنند که یک دانشکده به آن اختصاص می دهند. رشته کامپیوتر از دو بخش تشکیل می شود، سخت افزار و نرم افزار، گرایش سخت افزار، به مسایل الکترونیکی و فنی کامپیوتر توجه دارد، اما گرایش نرم افزار، به برنامه نویسی و نحوه کاربرد و استفاده از کامپیوتر در مصارف مختلف مربوط می گردد. از این تعریف معلوم می شود که بخش سخت افزار، بیشترین شباهت را با رشته برق دارد و دانشجویان رشته برق از تبحر خاصی در مسایل مربوط به آن بهره مند هستند. بدین رو کسانی که به جنبه سخت افزار کامپیوتر علاقه مند هستند، می توانند با انتخاب دروس اختیاری خود (ضمن تحصیل در رشته برق)، با این حوزه نیز آشنا گردند. رشته برق در مقطع کارشناسی به چهار گرایش؛ مخابرات، کنترل، قدرت و الکترونیک تقسیم می شود. دانشجویان در ابتدا بدون تعیین گرایش و همگی تحت عنوان رشته برق به تحصیل می پردازند. متقاصیان هر گرایش پس از گذراندن دروس پایه و اصلی، با توجه به معدل دروس گذرانده شده و ظرفیت و توان علمی هر دانشکده به انتخاب گرایش می پردازند.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : hamidreza

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، نظام فعلی حاکم بر مصر ، وابستگی بنیادینی با ارتش این کشور دارد.در سال ۱۹۵۲ این جمعی از افسران ارتش مصر بودند که با کودتایی ، نظام تا بن دندان فاسد سلطنتی را در مصر سرنگون کرده و اعلام جمهوری نمودند. اولین رییس جمهور مصر ، ژنرال محمد نجیب بود. او حدود یک سال حکومت کرد و سپس جمال عبدالناصر طی کودتایی بدون خونریزی ، نجیب را کنار زده و تا سال ۱۹۷۰ که با سکته قلبی از دنیا رفت ، رهبری مصر را بر عهده گرفت. با مرگ او ، معاونش ژنرال محمد انور سادات به ریاست جمهوری رسید. او حکومت مردم گرای عبدالناصر را به نظامی فرعونی تبدیل کرد و سرانجام نیز از سوی ملت مسلمان مصر تنبیه شد و در سال ۱۹۸۱ به ضرب گلوله افسر مسلمان مصری ، ستوان خالد اسلامبولی ، از تخت فرعونی خود کنار زده شد. بعد از مرگ سادات ، معاونش ژنرال محمد حسنی مبارک بر کرسی ریاست جمهوزی مصر تکیه زد و تا کنون به سلطنت خود ادامه داده است.

با این اوصاف و در نظر گرفتن همسایگی مصر با رژیم صهیونیستی و این که مردم این کشور در یک قرن گذشته ، سه جنگ را با این همسایه شرور تجربه کرده اند ، شاید بتوان بهتر  پیوستگی نهاد ارتش با حکومت مصر درک نمود. در این کشور ، ارتش و ارتشیان در راس ساختار سیاسی و حتی اجتماعی قرار دارند. افسران ارشد ارتش ، جزو طبقه اشراف به شمار می روند و نفوذ سیاسی و اقتصادی فراوانی در جامعه مصر دارا هستند. از سوی دیگر ، ارتش در میان توده های مردم نیز دارای محبوبیت و اعتبار منحصربفردی است.  تمامی جریانات سیاسی یا فرهنگی که قصد  تاثیر گذاری بر سرنوشت مصر را داشته باشند ، بدون تردید ابتدا یارگیری در ارتش را مورد نظر خود قرار می دهند.

در انتفاضه اخیر مردم مصر نیز رژیم مبارک تکیه و اعتماد فراوانی به ارتش داشت.ارتشی که پس از ماجرای قتل سادات ، با دقت و وسواس مورد تصفیه و پاکسازی قرار گرفت تا احتمال  تکرار چنین واقعه ای از میان برود. اما همانگونه که شاه ایران در نهایت ، ارتش نازپرورده خود را در آغوش ملت انقلابی دید ، حسنی مبارک نیز طی چند روز گذشته دریافت که برای سرکوب قیام مردم مصر ، به هیچ وجه نمی تواند روی ارتش دردانه خود حساب کند. انتشار عکس ها و فیلم های مربوط به در آغوش کشیده شدن ارتشیانی که مامور سرکوب اعتراضات شده بودند توسط مردم ، این پیام را برای همه جهان در بر داشت که رژیم مبارک در میان ارتش هم پایگاه قابل توجهی ندارد. اما به جرات می توان گفت باز هم اصلی ترین ضربه معنوی به پیوند میان ارتش و مبارک ، از طرف یک سروان جوان مصری وارد شد. این افسر ، در حالی که یونیفرم رسمی ارتش را بر تن داشت و به خاطر همراهی با مردم ، از سوی آنان مورد استقبال قرار گرفته و روی دوش تظاهر کنندگان قرار داشت ، با انجام حرکتی شجاعانه ، شوری فراوان در میان انقلابیون ایجاد کرد و ضربه ای کاری به اعتماد بنفس نظامیان وفادار به رژیم مبارک وارد ساخت. وی در مقابل چشمان هزاران نفر ، تصویری از مبارک را با حالتی معنادار پاره کرد و به اطراف پراکنده ساخت.

تصاویر این افسر مصری که هنوز هویتش آشکار نشده است ، به سرعت به سراسر مصر و دنیا مخابره گردید و نشانه دیگری را از عزم راسخ یک ملت برای تغییر سرنوشت خود را آشکار کرد و صاحبنظران بسیاری را که هنوز در پایان کار مبارک تردید داشتند مطمئن ساخت که کار فرعون تمام است و شاید بیش از دیگران ، این صاحب نظران اسراییلی بودند که دریافتند چه کابوسی در حال شکل گرفتن است چرا که رژیم صهیونیستی ، از ابتدای تشکیلش ارتش مصر را تنها تهدید کلاسیک نظامی برای موجودیت خود می دانست و می داند. به همین دلیل روزنامه اسراییلی هاآرتص که ارگان غیر رسمی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به شمار می رود ، تصویر این واقعه را روی صفحه اول خود قرار داد و تیتر توهین آمیزی را مبنی بر غرتگری انقلابیون در بالای عکس درج کرد. بدیهی است که آن چه در مصر جریان دارد غارت تمام آن سرمایه گذاری بی دریغی است که رژیم غاصب تل آویو برای استحکام سلطنت حسنی مبارک و جانشینانش کرده بود.

در زیر تصاویری از اقدام شورانگیز و قهرمانانه افسر جوان مصری و انعکاس  آن در روزنامه هاآرتص  را مشاهده می کنید:

شجاعت یک افسر ارتش مصر برای آزادی کشورش + عکس www.taknaz.ir

شجاعت یک افسر ارتش مصر برای آزادی کشورش + عکس www.taknaz.ir

شجاعت یک افسر ارتش مصر برای آزادی کشورش + عکس www.taknaz.ir

شجاعت یک افسر ارتش مصر برای آزادی کشورش + عکس www.taknaz.ir

شجاعت یک افسر ارتش مصر برای آزادی کشورش + عکس www.taknaz.ir

انعکاس عمل شجاعانه افسر جوان مصری در صفحه اول روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»

 

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : hamidreza

چگونه عكس هاي يادگاري ديگران را خراب كنيم!



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : hamidreza
جایزه نخست بازی جوانمردانه سال ۲۰۱۰ ورزش جهان به امین متوسل‌زاده مهاجم تیم فوتبال باشگاه راه‌آهن اهدا شد.

امین متوسل زاده

امین متوسل زاده

این جایزه همه ساله به ورزشکاری اهدا می‌شود که بارزترین حرکت جوانمردانه را انجام داده باشد. ژاگروک رییس کمیته بین‌المللی المپیک ضمن تقدیر از رفتار جوانمردانه این ورزشکار ایرانی جایزه پیردوکوپرتن را به مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن اهدا کرد.

در این مراسم نماینده سازمان جهانی یونسکو، نمایندگان فدراسیون‌های بین‌المللی فوتبال، والیبال، بسکتبال، دوومیدانی، کشتی، راگبی جهان، رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان، تمامی روسای انجمن ورزشی نویسان کشورهای مختلف، نماینده شورای علوم ورزشی و تربیت بدنی جهان و … حضور داشتند و جایزه نخست از سوی کمیته بین‌المللی بازی جوانمردانه به امین متوسل‌زاده اختصاص یافت.

متوسل زاده فصل گذشته در بازی مقاومت – استیل آذین به دلیل مصدومیت بازیکن حریف از فرصت گل تیمش گذشت.

+سایت گل

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : hamidreza

یه روز یه زن و مرد ماشینشون تصادف ناجوری میکنه و هر دو ماشین به شدت داغون میشه، ولی هر دو نفر سالم میمونن. وقتی که از ماشینشون پیاده میشن و صحنه تصادف رو میبینن، مرد میگه: - ببین چیکار کردی خانم! ماشینم داغون شده! - آه چه جالب، شما یه مرد هستید! مرد با تعجب میگه: - بله، چطور مگه؟ - چقدر عجیب! همه چیز داغون شده ولی ما دو نفر کاملاً سالم هستیم! - منظورتون چیه؟ - این باید نشونه ای از طرف خدا باشه که اینجوری با هم ملاقات کنیم و آشنا بشیم! مرد با هیجان زیادی میگه: - اوه بله، کاملاً موافقم! این حتماً نشونه خوبیه! زن دوباره نگاهی به ماشین میکنه و میگه: - یه معجزه دیگه! ماشین من کاملاً داغون شده ولی این بطری مشروب کاملاً سالمه! این یعنی باید این آشنایی رو جشن بگیریم! - بله بله، حتماً همینطوره! کاملاً موافقم! زن در بطری رو باز میکنه و به طرف مرد تعارف میکنه، مرد هم بطری رو تا نصف سر میکشه و برمیگردونه به زن. ولی زن در بطری رو میبنده و دوباره برمیگردونه به مرد! مرد با تعجب میگه: - مگه شما نمینوشین؟ زن با شیطنت خاصی میگه: - نه عزیزم، فکر کنم الان بهتره منتظر پلیس باشیم !!!!

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : hamidreza

روزی رسول خدا (صل الله علیه و آله) نشسته بود، عزراییل به زیارت آن حضرت آمد. پیامبر(صل الله علیه و آله) از او پرسید: ای برادر! چندین هزار سال است که تو مأمور قبض روح انسان ها هستی. آیا در هنگام جان کندن آنها دلت برای کسی سوخته است؟ عزارئیل گفت در این مدت دلم برای دو نفر سوخت:… ۱- روزی دریایی طوفانی شد و امواج سهمگین آن یک کشتی را در هم شکست همه سر نشینان کشتی غرق شدند، تنها یک زن حامله نجات یافت او سوار بر پاره تخته کشتی شد و امواج ملایم دریا او را به ساحل آورد و در جزیره ای افکند و در همین هنگام فارغ شد و پسری از وی متولد شد، من مأمور شدم که جان آن زن را بگیرم، دلم به حال آن پسر سوخت. ۲- هنگامی که شداد بن عاد سالها به ساختن باغ بزرگ و بی نظیر خود پرداخت و همه توان و امکانات و ثروت خود را در ساختن آن صرف کرد و خروارها طلا و جواهرات برای ستونها و سایر زرق و برق آن خرج نمود تا تکمیل نمود. وقتی خواست به دیدن باغ برود همین که خواست از اسب پیاده شود و پای راست از رکاب به زمین نهد، هنوز پای چپش بر رکاب بود که فرمان از سوی خدا آمد که جان او را بگیرم، آن تیره بخت از پشت اسب بین زمین و رکاب اسب گیر کرد و مرد، دلم به حال او سوخت بدین جهت که او عمری را به امید دیدار باغی که ساخته بود سپری کرد اما هنوز چشمش به باغ نیفتاده بود اسیر مرگ شد. در این هنگام جبرئیل به محضر پیامبر (صل الله علیه و آله) رسید و گفت ای محمد! خدایت سلام می رساند و می فرماید: به عظمت و جلالم سوگند شداد بن عاد همان کودکی بود که او را از دریای بیکران به لطف خود گرفتیم و از آن جزیره دور افتاده نجاتش دادیم و او را بی مادر تربیت کردیم و به پادشاهی رساندیم، در عین حال کفران نعمت کرد و خود بینی و تکبر نمود و پرچم مخالفت با ما بر افراشت، سر انجام عذاب سخت ما او را فرا گرفت، تا جهانیان بدانند که ما به آدمیان مهلت می دهیم و لی آنها را رها نمی کنیم.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : hamidreza

تهران، صنعتي شريف و شيراز، پيشتاز دانشگاه‌هاي ايران در تعداد استناد به مقالات/ دانشگاه آزاد صدرنشين دانشگاه‌ها در رشته شيمي/ تهران، صنعتي شريف وعلوم پزشكي تهران، پرمقاله‌ترين دانشگاه‌هاي ايران. ایسنا: مدير گروه علم‌سنجي مركز تحقيقات سياست علمي كشور با اشاره به اعلام آخرين رتبه دانشگاه‌هاي جهان بر اساس سه شاخص «تعداد مقاله»، «تعداد استناد» و «نسبت استناد به ازاي هر مقاله» توسط موسسه اطلاعات علمي (ISI) از صدرنشيني دانشگاه رازي كرمانشاه در ميان دانشگاه هاي كشور از نظر «نسبت استناد به مقاله» در مجموع حوزه‌هاي علمي مورد بررسي خبر داد. دكتر عبدالرضا نوروزي چاكلي افزود: اين رتبه‌بندي بر اساس اطلاعات نمايه شده دوره 10 سال و دو ماهه اول ژانويه 2000 تا 28 فوريه 2010 صورت گرفته كه در اول ماه مي سال 2010 (11 ارديبهشت 1389) توسط پايگاه ESI روزآمدسازي شده است. وي افزود: در اين رتبه‌بندي در مجموع تنها تعداد چهار هزار و 122 دانشگاه موفق به حضور در يكي از رتبه‌هاي اين مؤسسه شده‌اند كه هر يك از دانشگاه‌ها،‌ در حوزه‌هاي موضوعي خاص داراي رتبه‌هاي متفاوتي هستند. به گفته نوروزي، پايگاه ESI رتبه دانشگاه‌هاي جهان را در بازه‌هاي زماني تقريبيِ 10 ساله و در 22 حوزه موضوعي خاص و همچنين در تمامي حوزه‌هاي موضوعي مشخص مي‌كند. وي تصريح كرد: «نسبت استناد به مقاله»، يكي از شاخص‌هايي است كه توسط ISI براي رتبه‌بندي دانشگاه‌هاي جهان مورد توجه قرار مي‌گيرد. اين شاخص نشان مي‌دهد كه به طور متوسط هر دانشگاه به ازاي هر مقاله خود چند استناد دريافت كرده است. به اين ترتيب، رتبه‌بندي بر مبناي اين شاخص حاكي از آن است كه به لحاظ تعداد استناد به هر مقاله، رتبه هر دانشگاه چگونه بوده است. پيشتازي دانشگاه رازي كرمانشاه از لحاظ نسبت استناد به مقالات در كشور نوروزي درباره رتبه دانشگاه‌هاي كشور در ISI بر اساس «نسبت استناد به هر مقاله» در حوزه شيمي خاطرنشان كرد: دانشگاه‌هاي رازي كرمانشاه، تربيت مدرس، علوم پزشكي شهيد بهشتي، شيراز، بوعلي‌سيناي همدان، صنعتي شريف، صنعتي اصفهان، تهران و آزاد اسلامي، در ميان 910 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته است، به ترتيب در رتبه‌هاي 546، 601، 620، 649، 681، 792، 806، 850 و 906 قرار گرفته‌اند. وي خاطرنشان كرد: در حوزه مهندسي، دانشگاه‌هاي رازي كرمانشاه، تربيت مدرس، تبريز، آزاد اسلامي، تهران، شيراز، صنعتي اصفهان، صنعتي اميركبير، علم و صنعت ايران و صنعتي شريف، در ميان يك هزار و 43 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته به ترتيب در رتبه‌هاي 110،‌ 169، 430، 792، 831، 908، 921، 995، يك هزار و 34 و يك هزارو 38 قرار گرفته‌اند. عضو هيأت علمي گروه علوم كتابداري و اطلاع‌رساني دانشگاه شاهد افزود: در حوزه پزشكي باليني هم دانشگاه‌ علوم پزشكي شهيد بهشتي، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشكي تهران و دانشگاه علوم پزشكي شيراز، در ميان دو هزار و 978 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته است، به ترتيب در رتبه‌هاي دو هزار و 782، دو هزار و 956، دو هزار و 970 و دو هزار و 978 قرار گرفته‌اند. به گفته وي در حوزه علوم مواد نيز دانشگاه‌هاي صنعتي شريف و تهران، دو دانشگاه ايراني هستند كه در ميان 607 دانشگاهي كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها انجام شده به ترتيب در رتبه‌هاي 565 و 597 قرار گرفته‌اند. مدير گروه علم‌سنجي مركز تحقيقات سياست علمي كشور درباره رتبه بندي دانشگاه ها در حوزه داروشناسي و سم‌شناسي اضافه كرد: دانشگاه‌ علوم پزشكي تهران، تنها دانشگاه ايراني است كه با رتبه 377 در ميان 379 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته قرار گرفته است. وي خاطرنشان كرد: در تمامي حوزه‌ها دانشگاه‌هاي رازي كرمانشاه، تربيت مدرس، علوم پزشكي شهيد بهشتي، بوعلي‌سيناي همدان، تبريز، شيراز، صنعتي اصفهان، علوم پزشكي تهران، صنعتي شريف، تهران، علوم پزشكي شيراز، علم و صنعت ايران، صنعتي اميركبير و آزاد اسلامي، 14 دانشگاه ايراني هستند كه به لحاظ «نسبت استناد به هر مقاله»، در ميان چهار هزار و 122 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها انجام شده قرار گرفته‌اند و به ترتيب، رتبه‌هاي سه هزار و283، سه هزار و 286، سه هزار و 498، سه هزار و 607، سه هزار و 876، سه هزار و910، سه هزار و980، چهار هزار و44، چهار هزار و 48، چهار هزار و 68، چهارهزار و 103، چهار هزار و 107، چهار هزار و 108 و چهار هزار و 114 را دريافت كرده‌اند. به گفته وي در رتبه‌بندي‌هاي دانشگاه‌هاي جهان توسط ISI، تمام واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي به صورت يك كل در نظر گرفته شده‌اند. وي در خصوص رتبه دانشگاه‌هاي كشور بر اساس «تعداد استنادها» هم گفت: در حوزه شيمي دانشگاه‌هاي شيراز، تهران، رازي كرمانشاه، صنعتي شريف، بوعلي‌سيناي همدان، صنعتي اصفهان، تربيت مدرس،‌ آزاد اسلامي، علوم پزشكي شهيد بهشتي و تبريز، درميان 910 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت پذيرفته است، به ترتيب در رتبه‌هاي 480، 590، 610، 640، 644، 703، 735، 791، 847 و 853 قرار گرفته‌اند. نوروزي ادامه داد: در حوزه مهندسي هم دانشگاه‌هاي تهران، صنعتي اميركبير، صنعتي شريف، علم و صنعت، آزاد اسلامي، رازي كرمانشاه، شيراز، صنعتي اصفهان و تربيت مدرس،‌ در ميان يك هزار و 43 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته است، به ترتيب در رتبه‌هاي 243، 383، 435، 568، 609، 639، 705، 808 و 836 قرار گرفته‌اند. به گفته وي در حوزه پزشكي باليني، دانشگاه‌هاي علوم پزشكي تهران،‌ علوم پزشكي شهيد بهشتي، علوم پزشكي شيراز و دانشگاه تهران، در ميان دو هزار و 978 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفت، به ترتيب در رتبه‌هاي يك هزار 188، 2هزار و 145، 2هزار و 203 و 2هزار و 907 قرار گرفته‌اند. مدير گروه علم‌سنجي مركز تحقيقات سياست علمي كشور درباره رتبه بندي دانشگاه هاي كشور در حوزه علوم مواد نيز به ايسنا گفت: دانشگاه صنعتي شريف و دانشگاه تهران، تنها دانشگاه‌هاي ايراني هستند كه در ميان 607 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت پذيرفته، به ترتيب رتبه‌هاي 362 و 595 را به خود اختصاص داده‌اند. وي افزود: در حوزه داروشناسي و سم‌شناسي هم دانشگاه علوم پزشكي تهران تنها دانشگاه كشور است كه در ميان 379 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته ، در رتبه 374 قرار دارد. نوروزي خاطرنشان كرد: در تمامي حوزه‌ها نيز بر اساس تعداد استناد، دانشگاه‌هاي تهران، صنعتي شريف، شيراز، علوم پزشكي تهران، علوم پزشكي شهيد بهشتي، صنعتي اصفهان، تربيت مدرس، رازي كرمانشاه، آزاد اسلامي، صنعتي اميركبير، بوعلي‌سيناي همدان، تبريز، علم و صنعت ايران و علوم پزشكي شيراز، چهارده دانشگاه ايراني هستند كه در ميان چهارهزار و 122 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته، به ترتيب در رتبه‌هاي يك هزار و 115، يك هزار و 502، يك هزار و 564، يك هزار و 618، دو هزار و 43، دو هزار و 109، دو هزار و 114، دو هزار و 180، دو هزار و 286، دو هزار و 290، دو هزار و 429، دو هزار و 712، دو هزار و 746 و سه هزار و 98 قرار گرفته‌اند. وي درباره رتبه دانشگاه‌هاي كشوربه لحاظ «تعداد مقاله‌ها» هم گفت: در حوزه شيمي دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي، تهران، شيراز، صنعتي شريف،‌ صنعتي اصفهان، بوعلي‌سيناي همدان، رازي كرمانشاه، علوم پزشكي شيراز،‌ تربيت مدرس و علوم پزشكي شهيد بهشتي، در ميان 910 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته است، به ترتيب در رتبه‌هاي 353، 377، 439، 500، 552، 594، 642، 713، 744 و 800 قرار گرفته‌اند. عضو هيأت علمي گروه علوم كتابداري و اطلاع‌رساني دانشگاه شاهد ادامه داد: در حوزه مهندسي نيز دانشگاه‌هاي صنعتي شريف، تهران، صنعتي اميركبير، علم و صنعت ايران، آزاد اسلامي، شيراز، صنعتي اصفهان، تبريز، رازي كرمانشاه و تربيت‌مدرس، در ميان يك هزار و 43 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته است، به ترتيب در رتبه‌هاي 165، 181، 211، 255، 524، 535، 624، 886، 902 و 949 قرار گرفته‌اند. نوروزي خاطرنشان كرد: در حوزه پزشكي باليني، دانشگاه‌ علوم پزشكي تهران، دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، در ميان دوهزار و 978 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت گرفته است به ترتيب در رتبه‌هاي 427، 1209 و 1367 قرار گرفته‌اند. به گفته وي در حوزه علوم مواد هم دو دانشگاه صنعتي شريف و تهران، در ميان 607 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت پذيرفته است، به ترتيب در رتبه‌هاي 177 و 253 قرار گرفته‌اند. مدير گروه علم‌سنجي مركز تحقيقات سياست علمي كشور با بيان اين كه در حوزه داروشناسي و سم‌شناسي، دانشگاه علوم پزشكي تهران، تنها دانشگاه كشور بوده است كه دررتبه‌بندي‌هاي جهاني ISI جاي گرفته است،اظهاركرد: دانشگاه تهران در ميان 379 دانشگاه جهان كه در اين حوزه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت پذيرفته است، در رتبة 116 قرار گرفته است. وي ادامه داد: در تمامي حوزه‌ها علاوه بر رتبه‌بندي دانشگاه‌ها در حوزه‌هاي موضوعي خاص، ISI در تمامي حوزه‌هاي موضوعي نيز دانشگاه‌هاي جهان را رتبه‌بندي مي‌كند كه بر اساس بررسي‌هاي انجام شده، دانشگاه‌هاي تهران، صنعتي شريف، علوم پزشكي تهران، آزاد اسلامي، شيراز، صنعتي اميركبير، صنعتي اصفهان، علم و صنعت ايران، علوم پزشكي شيراز، علوم پزشكي شهيد بهشتي، تربيت مدرس، رازي كرمانشاه، تبريز و بوعلي‌سيناي همدان، در ميان چهار هزار و 122 دانشگاه جهان كه رتبه‌بندي بر روي آن‌ها صورت پذيرفته است، به ترتيب در رتبه‌هاي 497، 734، 802، 923، 937، 988، هزار و223، هزار و296، هزار و597، هزار و 601، هزار و778، هزار و822، هزار و829 و هزار و846 قرار گرفته‌اند.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : hamidreza

ماهی چگونه حركت می‌كند؟

بیشتر جانداران این توانایی را دارند كه انواع مانورهای حركتی را انجام دهند و همچنین می‌توانند بخشی و یا همه بدن خود را در وضعیت خاص تعادلی نگهدارند. حركت و تعادل جانداران یك مسئله مهم مكانیكی است. جانداران دستگاه‌ها و ماشین‌هایی هستند كه به كمك نیروهایی به حركت درمی‌آیند و كار را انجام می‌دهند و ساختمان‌هایی هستند كه تحت اثر نیروهای وارده در حالت تعادل قرار می‌گیرند. هر كدام از انواع جانوران دارای اعضاء و دستگاه‌هایی هستند كه حركت و تعادل آنها را امكان‌پذیر می‌سازد.

www.semnan-mechanic.tk

برای نمونه جانوران زمینی مانند انسان و چهارپایان به كمك سیستم استخوان‌بندی و ماهیچه‌هاتوانایی انجام حركات گوناگونی بر روی زمین را دارند. جانداران دریایی مانند ماهی‌ها و نهنگ‌ها دارای اعضایی مانند باله‌ها هستند و شكل عمومی آنها طوری است كه برای شرایط دریایی و حركت در آن مناسبت تمام دارد. در كل می‌توان چنین گفت كه فرم ساختمانی و عملكرد هریك از انواع جانوران با شرایط محیطی آن جانور هماهنگی دارد و به عبارت مهندسی، جانوران ماشین‌هایی هستند كه در طبیعت برای شرایط خاص محیطی خود و نیازهای حیاتی وابسته به آن طراحی و ساخته شده‌اند.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : hamidreza

 

 

 ترمزABS اینطوری کار میکنه

 

نگه داشتن خودرو در مواقع اضطراری کار بسیار سختی است. سیستم ضد بلوکه همانند یک سیستم عصبی در این گونه موارد وارد عمل میشه. در حقیقت در سطوح لغزنده رانندگان حرفه ای هم نمی توانند بدون ترمز ABSمثل رانندگان آماتور با ترمزها ABS خودروی خود را متوقف کنند.

  عملکرد ترمزABS بسیار ساده است. وقتی شما روی یخ رانندگی میکنید اگر به آرامی ترمز کنید بخوبی متوقف میشوید. اگر ترمز شدید بگیرید ممکن است چندین متر لیز بخورید ضمن اینکه کنترل خودرو از دستانتان خارج میشود .ممکن است با خودرو های دیگر تصادف کنید. یکی از روشهایی   که رانندگان ماهر استفاده میکنند این است که وقتی ترمز را روی یخ فشار میدهند مواظب این هستند که چرخها قفل نکنند بمحض اینکه این عمل اتفاق افتاد لحظه ای پا را از روی ترمز بر میدارند. سیستمABS این کار را برای شما بطور اتوماتیک انجام میدهد. در نتیجه زمان توقف کوتاه تر میشود و دیگر اینکه در هنگام ترمز شما توانائی هدایت ماشین بوسیله فرمان خودرو را دارید.

  سیستمABSاز چهار قسمت اصلی تشکیل شده:

1- حسگرهای سرعت
2- پمپ
3- سوپاپها
4- کنترلر

1- حسگرهای سرعت: که کنترل سرعت چرخها را جهت بررسی اینکه آیا چرخ دارد قفل میشود را بر عهده دارد
2- سوپاپها: که در مسیر هر ترمز هر قرار دارد. و در سه وضعیت قرار میگیرند و فشار ترمز را کنترل میکنند. سوپاپها مستقیما بوسیله سیستم ABS کنترل میشوند.

3- پمپ: در صورتیکه سوپاپ فشار روی ترمز را کم کند پمپ نیروی اضافی را برمیگرداند و هرگاه سوپاپ فشار روی ترمز را بخواهد افزایش دهد پمپ این نیرو را بازیابی میکند.
4- همان کامپیوتری است که روی خودورها نصب میشود این کامپیوتر همواره وضعیت سنسورهای سرعت را پردازش و سوپاپها را کنترل میکند.
(قابل توجه اونهایی که میخوان رو ماشینهای معمولی ترمزهای  ABSی که تو روزنامه تبلیغ میکنن بندازن. این ترمزها فقط حالت مکانیکی دارند و هوشمند عمل نمی کنند و در مواردی موجب خطرناکتر شدن کنترل خودرو میشوند.)

روش کار سیستم به این طریق است:


سنسورها مداواما بوسیله کنترلر چک میشوند در صورتیکه شتاب چرخش چرخها کاهش پیدا کند سیستم کنترل وضعیت سوپاپها را به حالت آماده در میاورد. اگر کنترلر ضریب این کاهش شتاب را زیاد ارزیابی کند و چرخها را در آستانه توقف کامل ببیند، سوپها رامی بندد تا فشار ترمز کمتر شود سپس بمحض اینکه احساس کرد شتاب چرخش چرخها زیاد شده دوباره سوپاپها را باز میکند. اینقدر این کار را ادامه میدهد تا یا راننده پا را از روی ترمز بردارد یا خودرو کاملا متوقف شود. این عمل بسیار سریع انجام میشود. در این هنگام شما زیر پایتان تپشهایی احساس خواهید کرد.
این تپشها بخاطر باز و بسته شدن سریع سوپاپهاست. بعضی از سیستم هایABS میتوانند در هر ثانیه 15 بار این سیکل را تکرار کنند.

ABSانواع

1- چهار کاناله: برای هر چرخ یک سنسور سرعت و یک سوپاپ وجود دارد این بهترین نوعABS است .


2- سه کاناله: برای هر کدام از چرخهای جلو یک سنسور و یک سوپاپ و برای دو چرخ عقب یک سنسور و یک سوپاپ وجود دارد که معمولا داخل اکسل عقب نصب میشود در این نوع ممکن است یکی از چرخهای عقب قفل کند. مثلا در شرایطی که یک چرخ روی گازوئیل و چرخ دیگر روی زمین خشک است.


3- تک کاناله: که برای دو چرخ عقب یک سنسور و یک سوپاپ وجود دارد.

 یکی از مزایای دیگر سیستم ABSعدم گرم شدن لنتهاست.

نکته: با خودروهای دارای سیستم ABSدیگر تلمبه‌ زني‌ پدال ترمز لازم نیست. این روش مربوط به خودروهای معمولی است. تلمبه زدن با ABS منجر به طولانی تر شدن زمان توقف میشود.

سوال: آیا ABS واقعا کار میکند:

Insurance Institute for Highway Safety در سال 1996 گزارشی منتشر کرد که نشان میدهد تعداد خودروهای دارای سیستم ABS در تصادفات مهلک از تعداد خودروهای فاقد این سیستم کمتر نیست. (به نسبت تعداد خودروها). همین گزارش حاکی است اغلب این خودروها بیشتر در تصادفات انفرادی نقش داشته اند. اما خودروهای معمولی و رانندگان آنها بیشتر در تصادف با یکدیگر دچار خسارت شده اند.
علت بسیار جالب است:

1- رانندگان این خودروها بخاطر وجود این سیستم جسارت خاصی پیدا میکنند و با سرعتهای بالاتری رانندگی میکنند و اعمال خطرناکتری انجام میدهند.
2- بعضی از رانندگان وقتی در یک حالت واقعا اضطراری و برای اولین بار ترمز شدید گرفته اند حالت عجیب تپش پدال ترمز آنها را به اشتباه انداخته پس ناخودآگاه پا را از روی پدال ترمز برداشته اند.
3- بسیاری از رانندگان بخاطر اینکه توانسته اند در حالیکه پا را روی ترمز داشته اند از فرمان خودرو استفاده کنند خودرویشان چپ شده یا از جاده خارج شده اند در صورتیکه رانندگان خودروهای فاقد این سیستم بعد از ترمز شدید لیز خورده اند و با ماشین جلویی برخورد کرده اند.

پیشنهاد میشود کسانی که بتازگی این نوع خودروها رو خریداری میکنن در یک مکان خلوت با سرعتهای متفاوت و در شرایط مختلف با کمال خونسردی عملکرد ترمز ای بی س را آزمایش کنند تا در شرایط واقعا خطرناک دچار حادثه نشوند.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : hamidreza

 

پاسخ يک دانشجوی دانشگاه واشينگتن به يک پرسش امتحان شيمی آنچنان جامع و کامل بوده که  در اينترنت پخش شده و دست به دست ميگرده خوندنش سرگرم ‌کننده است ؟

پرسش: آيا جهنم اگزوترم (دفع‌کنندهء گرما) است يا اندوترم (جذب‌کننده گرما) ؟!

اکثر دانشجويان برای ارائه  پاسخ خود به قانون بويل-ماريوت متوسل شده بودند که می‌گويد حجم مقدار معينی از هر گاز در دمای ثابت، به طور معکوس با فشاری که بر آن گاز وارد می‌شود متناسب است. يا به عبارت ساده‌تر در يک سيستم بسته، حجم و فشار گازها با هم رابطهء مستقيم دارند ...

اما يکی از آنها چنين نوشت :


اول بايد بفهميم که حجم جهنم چگونه در اثر گذشت زمان تغيير می‌کند. برای اين کار احتياج به تعداد ارواحی داريم که به جهنم فرستاده می‌شوند. گمان کنم همه قبول داشته باشيم که يک روح وقتی وارد جهنم شد، آن را دوباره ترک نمی‌کند !!!

 پس روشن است که تعداد ارواحی که جهنم را ترک می‌کنند برابر است با صفر.


برای مشخص کردن تعداد ارواحی که به جهنم فرستاده می‌شوند، نگاهی به انواع و اقسام اديان رايج در جهان می‌کنيم. بعضی از اين اديان می‌گويند اگر کسی از پيروان آنها نباشد، به جهنم می‌رود.

از آن جايی که بيشتر از يک مذهب چنين عقيده‌ای را ترويج می‌کند، و هيچکس به بيشتر از يک مذهب باور ندارد، می‌توان استنباط کرد که همه ارواح به جهنم فرستاده می‌شوند!
با در نظر گرفتن آمار تولد نوزادان و مرگ و مير مردم در جهان متوجه می‌شويم که تعداد ارواح در جهنم مرتب بيشتر می‌شود. حالا می‌توانيم تغيير حجم در جهنم را بررسی کنيم: طبق قانون بويل-ماريوت بايد تحت فشار و دمای ثابت با ورود هر روح به جهنم حجم آن افزايش بيابد. اينجا دو موقعيت ممکن وجود دارد:

۱.اگر جهنم آهسته‌تر از ورود ارواح به آن منبسط شود، دما و فشار به تدريج بالا خواهند رفت تا جهنم منفجر شود!
۲.اگر جهنم سريعتر از ورود ارواح به آن منبسط شود، دما و فشار به تدريج  پايين خواهند آمد تا جهنم يخ بزند!

اما راه‌حل نهايی را می‌توان در گفته همکلاسی من ترزا يافت که می‌گويد : مگه جهنم يخ بزنه که با تو ازدواج کنم!!!

 از آن جايی که تا امروز اين افتخار نصيب من نشده است (و احتمالاً هرگز نخواهد شد)، نظريهء شمارهء ۲ اشتباه است: جهنم هرگز يخ نخواهد زد و اگزوترم است!!!

تنها جوابی که نمرهء کامل را دريافت کرد، همين بود !!! 

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:26 ::  نويسنده : hamidreza


سردار “علی مویدی” فرمانده انتظامی فارس گفت : فجیع ترین قتل رخ داده شده در سال جاری به گونه ای بازتاب نگران کننده ای درجامعه داشت و امنیت و روان اجتماع را تحت تاثیر خود قرار داده بود که با تلاش های پیچیده و استفاده از ابزار علمی و فنی در کمترین زمان ممکن پرده از راز این جنایت هولناک برداشته شد.

فرمانده انتظامی فارس در تشریح این خبر با فراخواندن قاتل به نشست خبری در برابر بهت و حیرت خبرنگاران به تشریح چگونگی این رویداد پرداخت.

قاتل خانمی میانسال به نام “فرنگیس” است که در حالتی نا متعادل از نظر روحی و روانی به سوالات فرمانده انتظامی فارس جواب می داد .

فرمانده انتظامی فارس با واکاوی این حادثه دلخراش افزود: این قاتل قصی القلب با کشتن و سلاخی کردن جسد مقتول به نام “زهرا ” با تهیه یک چمدان مسافرتی بخشی از جسد را در خیابان رها می نماید و در دفعات بعدی دیگر اجزای بدن وی را در نقاط مختلف شهر پراکنده کرده است.

وی گفت: قاتل که سابقه دوستی با مقتول را دارد طلا و جواهرات وی را نیز به فروش رسانده و بخشی از زیورآلات مقول نیز در منزل قاتل کشف شده است.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : hamidreza

این هنرپیشه باریک‌اندام و خوش‌پوش، به‌خاطر زیبایی فریبنده، ایفای نقش ماهرانه و در عین حال معصومانه‌اش در فیلم‌ها و اقدامات بشردوستانه‌اش برای کودکان نیازمند، شهرت داشت. هپبورن همچنین برنده جایزه اسکار بود…

آدری هپبورن



ادامه مطلب ...

امروز ………………….. بومیان کاتولیک بولیوی در یک مراسم آیینی در کلیسایی در لاپاز برای آمرزیده شدن خویشاوندان درگذشته خود، اسکلت آنها را به کلیسای می برند



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:14 ::  نويسنده : hamidreza

 


این استاد دانشگاه به نقل از یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه الزهرا (س) گفت: طلاق عاطفی دو برابر طلاق جامعه است و ۵۰ درصد زوج‌ها دچار طلاق عاطفی می‌شوند و این یعنی آنکه مهریه، مهر و محبت نیاورده است.
رئیس مرکز مطالعات خانواده ایران گفت: ۵۰ درصد زوج‌های ایرانی دچار طلاق عاطفی می‌شوند.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:9 ::  نويسنده : hamidreza
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:3 ::  نويسنده : hamidreza

 

گردن زدن گاومیش‌ها در کنار معبد «گادهیمای» در جنوب کاتماندو، پایتخت نپال

http://up.patoghsara.com/images/hsg0vvq1cwe3jfs8iye.jpg

 

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : hamidreza

حتما به ادامه ي مطلب برويد. شکار لحظات خاطره انگیز



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : hamidreza

روزنامه خوانی خرس باغ وحش واشنگتن



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 17:43 ::  نويسنده : hamidreza

رک هانکاکس، یک لحظه باور نکردنی را شکار کرده است. یک مرغ عشق آنقدر به تصویر خود در آب زل می زند که سرانجام شیفته آن می شود.
روزنامه دیلی تلگراف نوشته است که او برای گرفتن این عکس یک ماه تمام در نقطه مقابل این منطقه که محل گذر مرغان نغمه سری از این جنس است به کمین نشسته تا سرانجام به این تصاویر دست پیدا کرده است. ( دو عکس )



ادامه مطلب ...
سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : hamidreza

اين يك داستان واقعي است كه درژاپن اتفاق افتاده است.

شخصي ديوارخانه اش ابراي نوسازي خراب مي كرد.خانه هاي ژاپني داراي فضاي خالي در ميان ديوارهاي

چوبي هستند.اين شخص درحين خراب كردن ديواردربين آن مارمولكي راديد كه ميخي ازبيرون به پايش فرورفته

بود.

دلش سوخت ويك لحظه كنجكاوشد.وقتي ميخ رابررسي كرد متوجه شداين ميخ دهسال پيش درحين ساختن

خانه كوبيده شده بود!!!

چه اتفاقي افتاده؟

دريك قسمت تاريك مارمولك درچنين شرايطي چطورزنده مانده؟

چنين چيزي امكان نداردوغيرقابل تصوراست.

متحيرازاين مساله كارش رارهاكردومارمولك رامشاهده كرد.

همانطوركه مارمولك رامشاهده مي كرد ناگهان مارمولكي ديگرباغذايي دردهانش ظاهرشد!!!

مردشديدامنقلب شد.

ده سال مراقبت.چه عشقي.چه عشق قشنگي.

اگرموجودي به اين كوچكي مي توانداين طوري عاشق بشودپس تصوركنيدماتاچه حدميتوانيم عاشق بشويم ا

گربخواهيم.

سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : hamidreza

چهاردانشجو كه به خوداعتمادكامل داشتنديك هفته قبل ازامتحانت خودبه مسافرت رفتند وبادوستان خوددرجايي

ديگرحسابي به خوشگذارني پرداختند.اما وقتي برگشتند متوجه شدنددرموردزمان امتحان خوداشتباه كردند وبه

جاي سه شنبه امتحان دوشنبه صبح بوده است.بنابراين تصميم گرفتنداستادخودراپيداكنندوعلت جاماندن ازامتحان

رابراي اوتوضيح بدهند.آنها به استادخودگفتند((مابه شهرديگري رفته بوديم ودرحين برگشت لاستيك خودرومان

پنچرشدوچون زاپاس نداشتيم مدت زيادي نتوانستيم كسي راگيربياوريم وازاوكمك بگيريم و به همين

خاطرديروقت به خانه رسيديم))

استادفكري كرد وپذيرفت كه آنها روز بعدبيايندوامتحان بدهند.چهاردانشجوروزبعدبه دانشگاه رفتند واستاد هريك

ازآنهارادراتاقي قراردادوبه آنها يك ورقه ي امتحاني داد وآنها مشغول به نوشتن برگه شدند.

آنها به اولين مساله نگاه كردند كه 5نمره داشت....سوال خيلي آسان بود وآنها ب هراحتي به آن پاسخ

دادند....

سپس ورقه رابرگرداندندكه به بقييه ي سوالها پاسخ بدهند كه نوشته شده بود

((كدام لاستيك پنچرشده بود؟)).....

 

 

پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 403
بازدید کل : 74692
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



Alternative content